29 Temmuz 2013 Pazartesi

Hayat tecrübelerden ibaret 8: Eski sevgili ve bayram mesajları

Aldığım tepkiler süper valla çoğu kişi iyi oluyor diyor daha çok geliştirmeye çalışıyorum kendimi saygılarımla başlayabilirim :))

Evet eski sevgili mevzusu en aptal mevzulardan biridir atsan atılmaz sevsen sevilmez derler ya aynen öyle olur heleki kızsanız(ki ben erkegim) genelde eski sevgiliniz bir bayram yada kandil günü kapınızı calabilir.Hepiniz yaşamışsınızdır bunu mesajı atar ve cevap bekler konu konuyu açar o olur bu olur fln bi bakarsınız aman Allahım eski sevgiliniz yeni sevgiliniz...Çoğu kişi yapar bu hatayı ama bilinmeyen bir şey var biri sensiz yaşamayı 1 kez göze aldıysa tekrar tekrar tekrar tekrar alabilir ve sizi umursamayabilir...Okuduğunuz kitabi tekrar okudugunuzda yada izlediğiniz filmi tekrar izlediğinizde çoğu zaman aynı zevki alamayız ve sonunu biliriz...Eski sevgiliyle başlayan ilişkide ilk filmin tekrarı gibi sonunu bildiğimiz bir ilişkidir...He istisnalar olur mükemmel ilişkiler evlilikler olur ama %0.01 ihtimalledir sanırım...Kızlar duygusalsınızdır geneliniz erkeklerin bunu kullanmasına izin vermeyin anıları hatırlatmasına fln izin verirseniz kesin tekrar başlarsınız zaten benden şimdilik bu kadar...


NOT:

Önceki yazımda özel üniversitelere sallamıştım ama bir abinin tavsiyesi üzerine sadece ilk tercihe çok uçuk bir özel üniversite yazmıştım onu kazandım...İstanbul Bilgi Üniversitesi Fizyoterapi %50burs....Sevgi ve saygılarımla :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder