25 Temmuz 2013 Perşembe

hayat tecrübelerden ibaret:6 Tercihler

Tekrar yazım hataları için üzgünüm çoğunuzun kızdığı nokta burası :D

Tercihler valla sınavdan daha zor.Ben elde ettiğim puanla istanbul da %50 burslu fizyoterapiler inşaat mühendisliği ve gemi makine mühendisliğine girebiliyordum ki bu üçü de benim hedef listemdeydi...Ancak hangisini yazsam karar veremedim şimdi düşünün o özel üniversiteye vereceğiniz %50'lik miktar yaklaşık 15 bin lira bunun hazırlığıyla birlikte 5 yıl tam 5 yıl 75 bin lira....Bu 5 yılda sizde en az 75 milyar öyle böyle harcarsınız değil mi?Etti 150 milyar size...Peki düşündüm de ben il dışında okusam da bu 150 milyarın yarısı cebimde kalsa daha neler olur o parayla neler...Dedim ben il dışında okiyim...İl dışında okumak her zaman daha iyidir kardeşim üniversitede tamam ya meslek ögreniceksin ancak üniversitede hayatı öğrenmek zorundasın hayattan bir adım geridesin ve ögrenmek zorundasın...O yüzden il dışına gidin hayatı bir yaşayın nasıl oluyormuş? Tek başınıza ayaklarınızın üstünde durun okurken çalışın amaçlarınız hiç bitmesin.Hayat değil siz kazanın...Özel üniversitelere para yedirmeyin he çok zenginsiniz koy parayı istediğin mesleği yap bi şey diyemem ama ben yediremem kendime o kadar para verdirmeyi...Gerisini siz düşünün üniversite güzel şey...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder