24 Temmuz 2013 Çarşamba

Hayat tecrübelerden ibaret:5 YGS-LYS

Yazım hataları için özür dilerim...Ancak bu kadar oluyor :)

Şimdi ki konumuz:YGS-LYS
Ben daha bu sene girdim bu sınavlara ve tercih sonuclarının açıklanmasını bekliyorum.Doğruyu sizinle paylaşiyim ben bu sınavlara çalıştım sayılmaz sadece YGS'ye biraz zaman ayırdım o kadar.Onun haricinde ben gençliğimi yaşadım ya.Canım ne istediyse onu yaptım ve şuan kaybettiğimi düşünmüyorum.Yeterli bir puana sahip oldum ve orta dereceli bir üniversiteye girebilirim...Ancak siz geleceğiniz için o kadar çalışmakla meşguldünüz ki şimdi kaçtı ve gitti...Peki siz o zamanları geri getirebilecek misiniz?En güzel günlerinizi...En deli dolu günleriniz geri gelecek mi?Tabi ki hayır hayır hayır....Siz şimdi diyorsunuz ki biz çalıştık gelecekte senden daha iyi olucaz kimimiz doktor kimimiz avukat şu bu olcaz.En iyi yerlerde çalışcaz...Ben karnımı doyuriyim hayatımı yaşiyim aman siz çok iyi doktorlar çok iyi avukatlar olunda bana bakın olur mu? Ama ben hayatımı yaşıcam....

                       KİMSE HAYATINIZI ÇALMASIN,GELECEĞİNİZ BİLE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder