25 Temmuz 2013 Perşembe

Hayat tecrübelerden ibaret:7 En yakın arkadaşınızın sevgilisi

7. yazımız olucak baya ilerledik ya :D

Sakın ha sakın bu hatayı yapmayın.Ben yaptım siz yapmayın yoksa bütün arkadaş çevreniz size düşman oluyor..En yakın arkadaşınızın sevgilisiyle sakın yakın arkadaş olmayın...Onlar ayrılıyor sonra siz konuşmaya devam ediyorsunuz haliyle sonra bir yanlış anlaşılma işte kız diyor bu bana yavşadı fln ama o kadar şey içinde kardeşim bile demişim o kıza yani ayıp günah be abi yavşadığın kıza kardeşim denir mi ya?Sonra en yakın arkadaşın geliyor sen böyle böyle yaptın bunu bütün cevren duyuyor ve elde kalan koskocaman bir sıfır ve koskocaman...Hayat arkadaşlar hepsi sıfırdan başlıyor herkes sırtını dönüyor sana bilmiyorlar ki yanlış yapıyorlar.Ama ben söyledim onlara bu yanlışın bedelini iftiranın bedelini öbür tarafta ödersiniz siz dedim.Açık açık söyledim yanlışlarını ama anlamadılar zamanı gelince yüz yüze gelicez ve çok pişman olucaklar ama iş işten geçmiş olucak...AMA SİZ O HATAYA DÜŞMEYİN SADECE EN YAKIN ARKADAŞINIZ OLSUN.SEVGİLİSİYLE SADECE SELAMLAŞIN YETER GİDER HADİ EYVALLAH.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder